preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Duknović Marina

Login
Upisi u 1. razred OŠ

  

Kurikulum 2023./2024.

GPP 2023./2024.

 

Preventivne mjere zdravstvene zaštite školske djece, mladeži i redovitih studenata

Upisi u srednje

Prijave učenika  

Prijave razrednika

Raspored vožnje autobusa 2023./2024.

KUĆNI RED ŠKOLE

    

SAFETYNET

      

Kontakt

E-mail: ured@os-iduknovic-marina.skole.hr

OIB: 78856986826

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Webmail

MZOŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 10. 2019.

Ukupno: 205032
Ovaj mjesec: 2812
Ovaj tjedan: 119
Danas: 6
 

ŠKOLSKI TIM ZA KVALITETU

Obrazovni sustav izuzetno je važan segment društvenog funkcioniranja, a njegova kvaliteta utječe na sva područja društva i na osobni razvoj pojedinca. Kvaliteta obrazovanja unaprjeđuje se i poboljšanjem kvalitete svake pojedinačne škole. Kako bi škole mogle poboljšati svoju kvalitetu, važno je utvrditi početno stanje, odabrati razvojne ciljeve i sustavno raditi na njihovu ostvarenju.

U procesu utvrđivanja stanja i odabira prioriteta, od izuzetne je pomoći samovrednovanje kao općeprihvaćeni proces u mnogim zemljama. Samovrednovanje polazi od ideje da svi oni koji sudjeluju u životu škole (učitelji i ostali djelatnici škole, učenici, njihovi roditelji, lokalna zajednica,…) najbolje poznaju prilike u školi, da su najkompetentniji za pronalaženje jakih strana škole, ali i za utvrđivanje mogućih nedostataka te da zajedničkim djelovanjem mogu utvrditi, a onda i ostvariti, važne ciljeve za unaprjeđenje kvalitete svoje škole.

Samovrednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg - školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

 

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Koliko je dobra naša škola?

• Kako to znamo?

• Što učiniti da budemo još bolji?

 

Svrha je samovrednovanja:

• potaknuti otvorenu raspravu o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…) te dobiti njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete

• uvidjeti koje su jake strane i koja područja rada treba unaprijediti

• razviti realističan i efikasan plan razvoja kao i strategiju za unaprjeđenje kvalitete rada škole koji će postati dio godišnjega plana rada škole

preskoči na navigaciju