preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Duknović Marina

Login
Kontakt

E-mail: ured@os-iduknovic-marina.skole.hr

OIB: 78856986826

Udžbenici 2016./17.

    

Dragi roditelji i učenici!

U dolje navedenoj tablici nalazi se popis udžbenika za sljedeću školsku godinu 2016./17.

Niži razredi Viši razredi
    1.razred 5.razred
    2.razred 6.razred
    3.razred 7.razred
    4.razred 8.razred

 

 

Kurikulum 2018./2019.

             K U R I K U L U M

GPP 2016./2017.

   GODIŠNJI PLAN I PROGRAM

                 2018 / 2019 

 

KUĆNI RED ŠKOLE

   

   PRILIKOM DOLASKA U 

                   ŠKOLU 

Baština

„SAČUVAJMO BAŠTINU ZA BUDUĆE NARAŠTAJE“ je projekt naše škole u školskoj godini 2011./2012. U njemu sudjeluju svi učenici škole i svi mještani općine Marina koji nam žele pomoći. U sklopu projekta skupljat ćemo stare predmete.

Više

Mobili

Mobili

Kalendar
« Siječanj 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Korisni linkovi

 

Učilica

CARNet

e-knjižnica

Webmail

MZOŠ

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan škole
Autor: Administrator , 30. 5. 2014.

Ove godine Dan škole je bio sasvim drugačiji. Djelatnici naše škole priredili su za nas učenike razne radionice. Posebne pohvale za izniman trud koji je uložila, učenici su dali profesorici Fani Perun. Osim što je bilo jako zabavno, naučili smo puno. Mislim da će većina to znanje usavršavati i dalje. 


Učenici iz PŠ Blizna napravili su izložbu svojih prekrasnih fotografija. Održana je i tradicionalna utakmica osmaša i učitelja tako da smo zaista imali jedinstven Dan škole. Hvala svim voditeljicama i voditeljima radionica među kojima su bile 3 mame – gospođa Marija Karabatić, gospođa Željka Stojan i gospođa Kristina Radić, dvoje bivših učenika naše škole Marina Nevešćanin i Boško Marinov, naša knjižničarka Meri Rajčić, naš meštar Jakov Najev, pripravnica gospođa Ivana Tromba te 7 učenica i 5 učenika naše škole. Na kraju želim svim djelatnicima naše škole koji su sudjelovali i pomogli u bilo kojem smislu, reći HVALA!

                                                                                                        P.  Senjak

Izrada sviraca i pušaka (1. radionica za učenike 5. razreda)

Voditelji ove radionice bili su učenici naše škole: Ivan, Ante i Stipe. Po njihovim uputama učenici su izrađivali drvene svirce. Veoma su se trudili, no trebalo im je vremena da naprave prvi, jer grane su imale već dosta tvrdu koru. Više sreće imali su dječaci koji su pokušali napraviti svirce od mrkve. Ante je uspio zainteresirati dječake za izradu sviraca od mrkve, koji su se dobro zabavili i napravili pravi orkestar. Koji bolje svira, drveni ili onaj od mrkve? Na to pitanje nam samo oni mogu odgovoriti. Stipe je svoje kolege naučio kako izraditi starinske puške od trstike. Bilo je posla, no vrijedilo je truda. Učenicima su se veoma svidjele, stoga im želimo dobru zabavu kući, a roditeljima strpljenje i čepiće za uši. Od silnog rada na kraju su ogladnjeli i pojeli svoje svirce od mrkve.

  

 

Izrada origamija i zrakoplova (2. radionica za učenike 5. razreda)

Radno jutro u marinskoj školi je, za čudo, bilo zabavno. Djeca su se zabavljala na raznim radionicama. Radionicu za učenike petog razreda vodile su naše učenice Silvija i Paola te naša bivša učenica Marina Nevešćanin. Prvo su radili „šurikene“. Šurikeni su papirnate stvarčice u obliku zvijezde s kojima se djeca mogu zabavljati bacajući ih naokolo kao superjunaci. Silvija im je strpljivo pokazala kako se rade, a učenici su pomno promatrali svaki njezin pokret trudeći se biti poput nje. Svi su složno radili i pomagali jedni drugima. Neki su bili prije gotovi pa su pokazivali svoja djela koja su doista bila za svaku pohvalu. Oni koji su završili šurikene, počeli su raditi zrakoplove koje nije bilo teško napraviti. Dok im je Marina davala upute, oni su zamišljali kako će ih napraviti. Za zrakoplove je bilo potrebno: jedna slamka, samoljepljiva traka i papir. Neka su djeca bila brzo gotova pa su isprobavala svoje avione i zaista su imala što ponijeti svojoj kući.

Geslo ove radionice je: RAD, DISCIPLINA I ZABAVA.

Eh, kad bi svaki dan imali radionice umjesto škole! Ali, radionica još nije gotova! Još trebaju napraviti žabice. Neki su se odlučili za lakše, a neki su s Paolom radili teže žabice. Ta tehnika se zove origami. Za žabice je potreban samo papir u boji. Ni ja nisam znala da toliko toga možeš napraviti samo s papirom. Djeca su odmah krenula na posao. Moram priznati da su me posramila jer ja ne bih mogla napraviti toliko stvari tako brzo i dobro kao što su to ona napravila.

                                                                                                   A. Dujmov

Izrada narukvica i stalaka za školski pribor (radionica za učenice 5. razreda)

Voditeljice radionice su bile naša učenica Tina i jedna mama – gospođa Marija. Učenice 5. razreda su izrađivale narukvice od konca i stalke za školski pribor. Kartonske tuljke od toaletnog  papira oblagale su kolaž papirom, spajale ih i tako pravile stalke koje su ukrasile. Svaka učenica je izradila svoju narukvicu od konca u različitim bojama. Neke su napravile po dvije jer im se to jako svidjelo.

                                                                                                   I. Musinov

Izrada stalaka i narukvica (1. radionica za učenice 6. razreda)

Radionica šestog razreda za djevojčice bila je savršena! Voditeljice su bile naša učenica Marta i mama naših učenika, gospođa Kristina. Svatko je uređivao stalak po svom ukusu najdražim ukrasima i bojama. Započele su rezanjem boca na dva dijela. Zatim su donji dio samo malo izrezale na tanke resice. Radilo se polako, ali vrijedno i lijepo. Nakon toga su počele savijati resice, jednu po jednu. Gospođa Kristina je lijepila savijene resice (silikonskim pištoljem) kako bi bile trajnije. Tu je nastao mali problem jer su se neke boce, koje su bile plastične, počele topiti. Međutim, uspješno su riješile taj problem pa su resice savijale u unutrašnjost boce. Završile su ukrašavanjem tako da su stavile perlice i mnogo raznih ukrasa koji su ih činili još ljepšima. Marta ih je naučila kako izraditi pompone pa su neke učenice stalke ukrasile pomponima. Iako je bilo teško, trudile su se napraviti nešto lijepo i korisno.  

         P.  Senjak

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izrada narukvica i pompona (2. radionica za učenice 6. razreda)

Voditeljice ove radionice bile su naše učenice Karla i Tina. Učenice šestog razreda izrađivale su narukvice od konca. Svaka narukvica je imala svoju boju i posebnost. Neke učenice su brže radile jer su već imale iskustva. Karla je bila strpljiva učiteljica s puno znanja i vještine. Tina im je pokazala kako izraditi pompone koji se mogu koristiti na razne načine.        

M. Čudina

Izrada straničnika, helikoptera i ukrašavanje staklenki (radionica za učenike 6. razreda)

Na ovoj radionici bila su 4 voditelja: naši učenici Antea, Bruno i Jure i knjižničarka Meri.

Bruno i Jure su pokazali kako se rade straničnici, a Antea  je objašnjavala kako će napraviti obojenu sol za ukrašavanje kojom su kasnije ukrasili staklenke tehnikom graviranja sa soli.

Na početku su se svi zafrkavali, a onda je počeo rad i učenici su se ozbiljno uhvatili posla. Ubrzo smo dobili prvi straničnik koji je napravio Jakov zajedno sa svojim učiteljem Brunom.

Naša knjižničarka, Meri Rajčić, pokazala je učenicima kako se rade helikopteri od papira koje smo poslije testirali, a nastavnica iz likovne kulture je pohvalila naš rad i trud. Neka djeca su bila zaista vrijedna pa su uz sve to napravila i ždralove koji nisu bili u planu. Neki učenici su se bavili graviranjem, a neki su bili oduševljeni origamijem. Radionica je bila veoma zabavna i zanimljiva.                                                                                                                                                                                              R. Palada 

   

 

        

         

Ukrašavanje tehnikom decoupage, izrada straničnika i držača za mobitel (1. radionica za učenice 7. i 8. razreda)

Ova radionica je počela malo kasnije jer voditeljica nije mogla doći. Zamijenila ju je profesorica Fani koja je pokazala učenicama kako izraditi smiješne straničnike i različite držače za mobitel (od kartona ili plastične boce). Zatim je došla profesorica Sandra s kojom su učenice naučile tehniku decoupage (čitaj: dekupaž) te ukrasile kutije, čaše i boce.

                                                                                                                                             T. Vrbat

 

Izrada okvira za slike (2. radionica za učenice 7. i 8. razreda)

Voditeljica ove radionice bila je jedna mama, gospođa Željka. Najprije se škaricama izreže karton u obliku kvadrata. Može se uzeti i brusni papir te izbrusiti karton kako bi podloga bila lijepa i glatka. Višak kartona se odreže. Dobro bi bilo izrezati karton skalpelom da bude ljepši i ravniji. Okvir se može koristiti za razne prigode. Kada režete okvir, trebate biti pažljivi. Ako nemate brusni papir, malo prstima obrišite rubove. Treba napraviti i postolje da slika može stati na policu. Bolje je da je karton što tanji kako bi ga bolje izrezali. Najbolje je odabrati okvir od 3 cm. Cijeli se okvir može oblijepiti špagom. Papir se stavi ispod okvira, presavije se i zalijepi za okvir. Na kraju se stave neki ukrasi, perlice ili kolaž. Nakon toga je okvir spreman za policu ili za poklon.

Na ovoj radionici je bilo veoma uzbudljivo i lijepo. Svi su bili zadovoljni svojim okvirima za slike.

L. Slatina

Izrada cvjetova od tkanine (radionica za učenice 7. i 8. razreda)

Voditeljica radionice bila je pripravnica koja radi u našoj školi, gospođa Ivana Tromba. Učenice su pravile cvjetove od tkanine koji se mogu koristiti kao nakit (broš), kao ukras za cipele, remenje ili ih čak možete staviti na kosu ako ih pričvrstite na ukosnice ili obruč. Za ovu radionicu najvažnija je tkanina, konac i maštovitost.

Prvi korak je od tkanine napraviti krugove. Može se koristiti i poklopac od sladoleda. Krugovi mogu biti manji i veći. Ne moraju biti precizni, a treba ih napraviti 6. Nakon toga se uzme igla i konac dužine 30 cm ili dužine svojih ruku. Od konca se naprave dva dijela. Jedan dio se provuče kroz iglu i napravi čvor (može i na dva mjesta). Zatim se uzme krug i presavije na pola. Onda još jednom to ponovimo. Provuče se igla na mjesto gdje se sastavljaju krugovi cijelom dužinom. Tako treba napraviti sa svim krugovima jer svi trebaju biti spojeni na isti konac.

Na kraju ih treba sve stisnuti zajedno i napraviti krug te zašiti. Kad cvijet bude gotov, pojavit će se rupa. Nakon toga od kartona napravimo rupu iste veličine i uzmemo tkaninu te na nju stavimo karton koji zašijemo. ZAPAMTITE: mašta je najvažnija!

Radionica se mnogo svidjela djevojčicama jer je bila veoma korisna i zanimljiva, a najvažnije je to što su naučile nešto novo.

                                                                                                                                             V. Lovrić

Izrada automobila (1. radionica za učenike 7. i 8. razreda)

Voditelj je bio naš meštar Jakov Najev. Njegov zadatak bio je pokazati kako se radi automobil i bušilicom izbušiti rupe. Materijal koji je bio potreban: plastične boce, slamke, čepovi od boca i štapići za ražnjiće. Prvo se buše rupe za kotače. Zatim se u probušene rupe stave slamke. Višak slamki treba odsjeći te kroz njih provući štapiće na koje treba staviti prethodno probušene čepove. Uskoro je napravljen i prvi automobil kojeg smo odmah isprobali. Unatoč poteškoćama svi učenici su radili složno i oprezno.

Drugi zadatak je bio napraviti „igračku“ koju nam je pokazala profesorica Fani Perun. Na engleskom se zove Zoom ball i originalno izgleda kao lopta za ragbi kroz koju su provučena dva tanja konopca. Sama profesorica Fani je rekla da je tu igru ona igrala kada je bila mala i da je na njoj pisalo „go go“ pa su je tada tako i zvali.

Mi smo to radili od plastičnih boca koje smo okrenuli „naopako“ tako da je izgledalo drugačije, ali je funkcioniralo kao i „go go“. 

P. Palada 

Izrada katamarana na zračni pogon (2. radionica za učenike 7. i 8. razreda)

Voditelj radionice bio je naš bivši učenik Boško Marinov. Kroz središnju bocu je trebalo provući gumicu kroz probušeno dno boce. Nakon toga gumicu izvučemo kroz drugi otvor tj. probušeni čep. Znači, gumica treba proći kroz bocu i viriti kroz obje strane. S obje strane treba staviti pola čačkalice tako da nam gumica ne bježi. Poslije treba maknuti čačkalicu i gumicu provući kroz kuglicu (s gornje strane boce) pa onda opet treba vratiti čačkalicu. Od boce (ili od bilo koje druge ravne plastike, npr. poklopca od kutije za sladoled) radimo elisu tj. propeler. Elisu moramo pričvrstiti za gornji dio boce (na čep) tj. treba je zakačiti za gumicu. Sada treba spojiti boce, dvije boce idu dolje, a ta s propelerom ide na njih okrenuta u suprotnom smjeru (čepovi trebaju biti okrenuti suprotno jedan od drugoga).

Nije išlo glatko, ali svi učenici su na kraju ipak uspjeli napraviti ovaj „stroj“, a Boško im je objasnio još neke detalje iz fizike, vezane uz njegovu izradu.

                                                                                                                          J. Palada

Član naše novinarske grupe F. Anđelić sve je fotografirao, a za neke fotografije zahvaljujemo T. Vrbatu i profesorici Sandri Vudrić.

Članovi novinarske grupe:

P. Senjak, M. Jozipović, A. Dujmov, I. Musinov, M. Čudina, R. Palada, T. Vrbat, L. Slatina, V. Lovrić, P. Palada, J. Palada i F. Anđelić.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju