preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Duknović Marina

Login
Upisi u 1. razred OŠ

  

SAFETYNET

      

Kontakt

E-mail: ured@os-iduknovic-marina.skole.hr

OIB: 78856986826

 
Popis DOM-ovi 2020./2021.
OŠ Ivan Duknović Marina
1. 2.
3. 4.
5.a 5.b
6.a 6.b
7.a 7.b
8.a 8.b
OŠ Ivan Duknović-PŠ Blizna
1. i 4.  2. i 3.
5. 6.
7. 8.
OŠ Ivan Duknović-PŠ Vrsine
1. i 4. 2. i 3. 
OŠ Ivan Duknović-PŠ Vinišće
1. 2. i 4.
3.  
OŠ Ivan Duknović-PŠ Sevid
1./ 2./3.
OŠ Ivan Duknović-PŠ Gustirna
3. i 4.
Kurikulum 2020./2021.

 

           

GPiP 2020./2021.

 

 

 

KUĆNI RED ŠKOLE

   

   PRILIKOM DOLASKA U 

             ŠKOLU 

Baština

„SAČUVAJMO BAŠTINU ZA BUDUĆE NARAŠTAJE“ je projekt naše škole u školskoj godini 2011./2012. U njemu sudjeluju svi učenici škole i svi mještani općine Marina koji nam žele pomoći. U sklopu projekta skupljat ćemo stare predmete.

Više

Kalendar
« Ožujak 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Webmail

MZOŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 10. 2019.

Ukupno: 72539
Ovaj mjesec: 744
Ovaj tjedan: 744
Danas: 48
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRONAĐI ORAŠAREVO BLAGO
Autor: Administrator , 31. 12. 2020.

Društvena igra Pronađi Orašarevo blago realizirana je u sklopu božićne radionice u PŠ Blizna; nositelji aktivnosti: učenici predmetne nastave te školska knjižničarka Anđela Boljat, učiteljica Hrvatskog i Talijanskog jezika Marina Popović i učiteljica Hrvatskog jezika Ivana Škember Jakovac. Aktivnosti su temeljene na ishodima razvoja interesa za istraživanje, istraživačkog pristupa učenju; razvoja vještina komunikacije, jezičnih vještina; jačanja timskog rada; stvaranja pozitivne atmosfere. Učitelji su čitali priču Orašar, učenici pažljivo slušali u školskoj dvorani gdje je bilo nekoliko polja  (hula-hula) označenih različitim bojama. U „džepićima“ pametne kocke bili su papirići, boje papirića posložene ovisno o bojama na kocki, koji su sadržavali pitanja iz priče; svaki „džepić“ po nekoliko zadataka (papirići s pitanjima) koje je potrebno izvršiti kako bi se išlo dalje, prema cilju. Ovisno o boji koju dobije pri bacanju kocke, učenik uzima pripadajući papir za to polje, tj. one boje koju je dobio bacanjem kocke. Na papiriću nalazi se i brojka koja označava brojčanu vrijednost zadatka te se učenik za toliko polja pomiče naprijed (ako je uspješno izvršio zadatak odnosno točno odgovorio na pitanje). Igra je za pojedinog učenika gotova kada posljednjim zadatkom pronađe blago, vreću s poklonima – paketići sa slatkišima, a potom se dodjeljuje i potvrda o pronalasku Orašareva blaga. Djelić atmosfere tijekom igre možete pogledati klikom na poveznicu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju